miercuri, 1 februarie 2012

Unde: Masivul Postăvaru

Când: 29.12.2011

Cine: Heea, Bălan și eu

In jurul prânzului mă sună Bălan, dacă n-am chef de un schi. Cum mie niciodată nu trebuie să-mi dai prea multe idei, m-am și văzut pe microbuz spre Brașov, unde m-am întalnit cu sus-numiții. De aici în scurt timp ne-am găsit in Poiană, unde era puțină lume. Bălan a urcat pe schiuri de tură, Heea cu schiurile în spate iară eu la fel.

Greu la deal

Vremea a fost superbă, cu puțin vânt

În umbra Bucegilor

La cabană am făcut un mic ospăț, după care ne-am dat la vale căci Heea avea treabă.

Heea si Bălan
 Ajunși jos ne-am răsplătit cu câte-o bere, după care am coborât in Brașov pe Drumul Vechi. Ne-am și distrat cu ocazia asta, schiind printre pietre.

Subsemnatul
In Brașov n-am mai oprit decât la Freddie, unde ne-am lăsat rucsacii. Apoi, fuga-fuga la ziua lui Smendre, unde ne-am intins spre miezul noptii. Noaptea am dormit-o la Freddie acasă, apoi dimineață am plecat cu Bălan direct în ”Ultima Tură”.