joi, 25 iulie 2013

Latest news


Dacă tot am promis că a reînviat blogul, a trebuit cumva să strâng din poponeț ca să mă pot ține  de cuvânt...
Ultima perioadă s-ar traduce printr-un milion de chestii de făcut...evident că timpul ne-a împiedicat să le facem pe toate. Și totuși...

În duminica de 7 iulie am făcut prima ieșire de cățărare de anul ăsta. În Prăpăstiile Zărneștilor. Zona o cunosc foarte bine, pereții însă nu. Așa că am avut ce cățăra...

Revenind pe stâncă



Con camarade...

Weekendul de 13-14 l-am petrecut integral în Cheile Vârghișului. Pe de-o parte a fost permanența salvamont, pe de altă parte mult cățărat prin toate cotloanele. Am avut parte și de o vreme plăcută, astfel că nu ne-am pârlit prea tare pe stâncă.
O altă noutate a fost faptul că Andi a debutat în cățărare. Și bașca că s-a descurcat grozav. N-am văzut să-i țâțâie curu', cum se întâmplă deobicei prima dată.


Cu antrenorul :)



Cu gâtul amorțit


Kedvenc képem

Planeta către Laci




Așa așa, bagă curu-n perete




Aci se vede că n-am avut oi degeaba. Bulz ciobănesc á la Poștoacă combinat cu ciuperci „pachet” cu slaninuță și brânză.





Duminică seara am ajuns acasă rupt de oboseală. Am băgat o bere rapidă, apoi am dormit ca un urs. Dimineață m-am trezit cam ciufut, cu febră musculară și degete belite...e rea senzația când te trezești dimineată, luni fiind, și ști că ai o săptămână de aiureli cotidiene până poți iar să evadezi...

Așa că cum-necum, miercuri 16.07.2013 am dat o tură-n Piatra Mare cu o veche prietenă venită p-acasă. Dar povestea asta mai pe după-masă...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu