sâmbătă, 24 decembrie 2011

Craiasa te-a terminat, ea sa te refaca

Cand: 02.10.2011

Traseu: Zarnesti-Fantana lui Botorog-Poiana Zanoaga-Curmatura-traseul Karol Lehman-Padina Inchisa-creasta pana spre Timbalul Mare-coborare pe braul Martoiului-scurta balaureala-Prapastii-Zarnesti

Cine: Andi, Cipri, Diana, Balan, Cezar, Dani Spulber, Iulian, Paula, Irina Smoleanu, Cornel si eu.



Scurt pe doi, asta e tura de reafacere dupa maratonul de ieri. La Gura Raului ne-am unit fortele cu gasca cepenetista dupa care am continuat impreuna. Noi veneam dupa o noapte la cort, ei dupa una de show.

Dimineata canta cucul
Cu-n ritm bun si voie buna, am urcat toti impreuna. Pam-pam. Ideea de baza a turei a fost sa ne "miscam" putin, mai ales ca era si vreme faina.
Piatra Mica

Prapastiile, Magura
Ajunsi sus in  creasta vantul adia binisor. Asa ca n-am prea pierdut vremea si i-am dat bataie. Ne-am oprit la refugiu in Ascutit si ne-am ospatat....ca dupa concurs.
O creasta putin incetosata...
Cu burtile plinute
 De aici, am coborat pe un nemarcat pe braul Martoiului, urmata de o scurta vizita la Printesa. De aici continuat-am spre si prin Prapastii unde ne-am despartit de Dani, care s-a dus sa-si recupereze bicicleta la Curmatura.
Ţuculoiu'

La Gura Raului am baut o bere buna, dupa care ne-am dus spre casa, zgribuliti. Ajunsi acasa, am urmat traditia apucandu-ne de gatit. Parca de data asta am gatit pui....deobicei facem peste. Au urmat apoi comentarii si impresii despre arhi-plinul weekend ce se sfarsea.
Colac peste pupaza, o tura foarte faina, relaxanta pentru picioare dupa "macelul"din ziua precedenta.

Povestea lui Cezar si  Iulian . Balan inca n-a postat povestea.
Ture simple si relaxante va urez!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu