luni, 4 iunie 2012

Brâul de mijloc al Crăiesei

Unde: Piatra Craiului, Brâul de mijloc

Cand: 03.06.2012

Cine: Roli, Cipri și eu


Deși inițial aveam in plan o tură in Bucegi alături de cei din CPNT, planurile s-au schimbat. Într-un mod în care n-am putut refuza, ulterior, invitația lui Roli de a face "ceva prin Crai". Acel ceva, mult căutatul Brâu de mijloc al Craiesei, partea sudică. Știut de mulți, căutat de și mai mulți, traseul e deosebit de frumos. Evident, are dificultățile lui, are și grade, și expuneri, și Soare, și umbră. Despre cum poate fi el găsit nu voi povesti, sunt destule materiale pe net. Nu voi mai menționa doar faptul că cei care doresc să-l parcurgă au nevoie de cunoștiințe bune in materie de orientare și cățărare. De echipament nu mai vorbesc...


După un somn scurt da' bun, plecat-am dimineață, pe la 6 așa, din Sfântu. În Zărnești am luat ceva de haleu, plus înghețată și cafea, așa, de dimineață. După ce-am ajuns în Plaiul Foii, am plecat, evident, spre Șpirlea.

Dimineața pe răcoare

Aici am făcut o mică pauză, am băgat ceva în noi, cremă de soare, poze, etc. La refugiu 3 oameni! Fomiști rău dacă ne luăm după numărul de borcane de zacuscă golite...
Mă rog, ne vedem de drum în timp ce Soarele începe să-și arate dinții.


Bronz de....Șpirlea


Se anunță o zi caldă

Pe văile adânci zăpada e încă mare...

Cam atâtica de mare


Ioska reinventează apa caldă

Fără zumzet...

Lost...in space



Doamna capră

...și domnul Hău








Din motive ce au ținut de noi, strict de noi și numai de noi, n-am terminat traseul pe itinerariul propus. Așa că ne-am pus la ședinte foto, păreri și comentarii în timp ce scoboram agale. Pe căldura asta dogorâtoare o bere rece a ajuns să fie să fie mai dorită ca Albă ca Zăpada....așa că ne-am oprit direct la Plaiul Foii, la o răcoritoare.

Greu la deal

....da' nici la vale nu mi-e rușine


2 lebede în zare / Eu mă uit, ele dispare

În cinstea Măriei tale...

Poză de grup

Ture faine să aveți!

PS: să-mi fie scuzată postarea scurtă și lipsită de detalii emoționante dar unele lucruri, povești și povestiri nu se spun decât....la timpul lor. (ca să închei elegant, sîc).




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu