vineri, 6 mai 2011

A doua zi de cocot

Unde" Muntele Tampa, "la Faleza"

Cine: Bejan cu Irina, Balan, Cezar, Catalin, Mircea, Cornel Mic si Nina, Victor Mic, Cornel Mare, Irina, Bogdan Mic si eu. (sper ca n-am uitat pe nimeni).

Cand: 21.04.2011



Poate va-ntrebati de ce n-am pus cele 2 iesiri la catarat intr-una singura? Pai d-aia ca, desi au aceeasi tema si desi s-au desfasurat la o distanta de 1 zi, prima iesire la cocot nu se confunda si nu se amesteca niciodata cu celelalte. E ca si la femei, primul derbedeu - fie el bun sau rau- nu se confunda cu altii. Ramane sfant canonizat. Asa si eu.
Miscat fiind de sentimentele traite in ziua precedenta am zis ca, daca tot am ocazia (si invitatia), de ce sa nu merg. Asa ca, dupa dulci declaratii de amor adresate celor de la cfr (in sfantu tin o singura casierie deschisa, si tu trebuie sa vii cu 3 ore inainte, ca sa-ti poti cumpara bilet; eu inteleg ca Brasovul e oras mare, dar e inadmisibil ca acolo sa mearga 10 ghisee si la mine-n sat numai unul) la gara m-am intalnit cu Bogdan Mic, apoi cu Victor Mic dupa care am urcat sus la "Faleza". Acolo deja sensei Cezar monta mansa pe traseul "Micul septar". Tot acolo ne-am adunat, intr-un interval de 10 minute o multime de oameni.
Nici n-am admirat bine cum se catara baietii ca m-a sunat Irina....era pe drum. Asa ca, daca tot visez la maraton, am bagat o alergare pana-n vale, s-o aduc " pe drumul" cel bun. Atat de bun, incat la vale, am ratacit poteca nitel. Mai pe la casele oamenilor, mai pe stradute inguste, pana la urma am dat si de Irina cu care am urcat apoi la Faleza.
Si daca ieri mi-a mers de minune, azi m-am incurcat "la punctu' cheie". Mi-am  lasat si sangele albastru pe stanca, mi-au amortit si mainile, si picioarele, si tot degeaba. A ramas sa revin cat de curand si sa-l dovedesc.

Cateva poze dragute (multumiri lu' Cornel Mic)



Bălan-bănia

Si ca sa mai scap de dungile de pisoi infierbantat care mi se-ntindeau pe bust, m-am dezbracat nitel. In Soarele amiezii era atat de cald, stanca dogorea.......s-apai cand e si cerul senin iara gagicile-s zambitoare, totul capata un alt sens.

La Soare
Catalin
 Aaaa, adevaratul maestru, Bejan, dupa ce-a dat o tura de incalzire pe septarul nostru pitic, s-a cocotat pe naiba stie ce traseu. Eu am ramas prost cand l-am vazut.



 Si daca tot a raspuns apelului de chemare, era pacat sa nu incerce si dansa cum e cu pipaitul stancii.

Irina in actiune

La bronz

No, si dupa ce "s-a dat" fiecare o tura, am strans sculele si ne-am tirat la o bere.........naiba stie unde, ca am uitat. Si dupa berea aia, cu Balan si Cornel ne-am dus la o seara folk -foarte faina dealtfel- unde au cantat printre multi altii, Soaca si Cornel Mic. Atmosfera de milioane, lume multa, prestatii pe masura.
Eu n-am putut sta din pacate la toata cantarea caci aveam tren, asa ca, dupa o alergare de 10 minute am ajuns la gara Brasov. In Sfantu ajuns, am coborat din tren dupa care am bagat "5-ul traditional" la pas alergator pana acasa.

Prize faine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu