miercuri, 6 iunie 2012

Comandău, vântul și bicicleta

Cine: Dan, Bogdan și eu

Când: 02.06.2012

Traseu: Sfântu-Zagon-Păpăuți-Comandău-Covasna-Sfântu, 115 km.

Scurt pe doi, prima tură de biță mai serioasă a anului, în grup.


Relatarea unei ture scurte, dar foarte frumoase pe meleaguri covăsnene. Așa se face că ne-am pomenit dimineață pe la nouă că încă habar n-aveam unde mergem, iar la zece eram în drum spre Comandău. Pe Cipri n-am reușit nicicum să-l trezesc, omul fiind super obosit. Fetele au rămas deasemeni la adăpostul  plapumei.

Mult verde

Şi deci, trei feciori ne-am pomenit pedalând de mama focului spre Covasna. Şi zic de mama focului căci aveam vântul din spate și entuziasmul la maxim. No da' toate astea au mai dispărut când am început urcarea spre Comandău, printr-un ditai noroiul.




Ajunși sus la Comandău, am luat o mică pauză de admirat / înghițit câte ceva. Deși era în plan și o urcare sus pe vârful Lăcăuți, am renunțat la ea în cele din urmă. Toate astea cu gândul la paprikas-ul cu care Daniela l-a preparat.
Așa că n-am mai zăbovit și i-am dat la vale cu toate pânzele sus...

Peisaj "de Comandău"


În Covasna am oprit, evident, pe la Daniela și la deliciosul paprikas gătit. Săru'mâna pentru masă, a fost nemaipomenit.
Departe de tot, Sfântu

A urmat apoi cireașa de pe tort, drumul spre casă. Și asta pentru că bunătatea aia de vânt -de care vă povesteam că am avut-o dimineață din spate- bătea fix din față. Evident că parcă de 10 ori mai tare.
Așa că, am pedalat de mi-au ieșit ochii ca să avem o viteză decentă. Când am intrat în Sfântu, am crezut că-mi explodează picioarele, mai ales că am dus trena toată ziua.
Așadar, o zi deloc ușoară. Dar foarte relaxantă, în felul ei! A doua zi dimineaţă am plecat in Crai....vezi postarea asta.

Spor la pedalat!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu